مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-28اقتصادي

فارس من| علت گرانی ظروف یکبار مصرف افزایش قیمت مواد اولیه است


عضو انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبارمصرف مشهد گفت: افزایش قیمت مواد اولیه و رشد هزینه حمل ونقل باعث افزایش قیمت ظروف یکبار مصرف در ماه محرم سال جاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، این رسانه به ثبت رسیده و خواستار پیگیری این موضوع شدند، خبرنگار فارس موضوع را از علیرضا تیموری،  عضو انجمن پلاستیک و تولیدکننده ظروف یکبارمصرف جویا شد.

علیرضا تیموری در گفت و گو با خبرنگار فارس، در خصوص علت افزایش قیمت ظروف پلاستیکی در ماه محرم، اظهار کرد: متأسفانه به دلیل گرانی و مسائل بهداشتی مردم رغبتی به استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی ندارند و این وضعیت در سال گذشته نیز به همین شکل بوده و می توان گفت که این بازار رونق خاصی ندارد.

عضو انجمن پلاستیک و تولیدکننده ظروف یکبارمصرف مشهد با اشاره به افزایش قیمت ظروف یکبار مصرف در بازار، افزود: در گذشته قیمت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی مقرون به صرفه بود و هیأت های مذهبی و ایستگاه های صلواتی از این ظروف استفاده می کردند، اما اکنون از استکان های شیشه ای و دیگر ظروف استفاده می شود.

وی در خصوص علت گرانی ظروف یکبارمصرف پلاستیکی، خاطرنشان کرد: علت گرانی ظروف یکبار مصرف مربوط به مواد اولیه وارداتی است و قیمت ها نسبت به دو سال گذشته حدود 400 برابر شده است، البته مرتبا به دنبال این موضوع هستیم تا تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| علت گرانی ظروف یکبار مصرف افزایش قیمت مواد اولیه است

فارس من| علت گرانی ظروف یکبار مصرف افزایش قیمت مواد اولیه است